BEDENKTIJD/RETOUREN


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sportswear4all.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

BEDENKTIJD (MAATWERK PRODUCTEN)


Producten die u via deze webwinkel koopt en voor u worden gepersonaliseerd volgens de door u ingevoerde specificaties is het herroepingsrecht niet van toepassing (voorbeeld: bedrukte kleding). De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief

 

LEVERTIJD EN VERZENDKOSTEN


Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Over het algemeen leveren wij binnen een week. Mocht de kleding bedrukt moeten worden, dan krijg u via de mail een bericht met betrekking tot de verwachte tijd die wij nodig hebben  om uw kleding te bedrukken. Een en ander is afhankelijk van de drukte op dat moment.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€4,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen

€7,95 voor bestellingen onder de €100

Gratis voor bestellingen vanaf €100

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sportswear4all.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.